Barnledig och nykter.

Ligger här och funderar på vad grannarna här håller på med. Dunkar och för ett jävla liv. Jag vet inte om jag kanske börjar bli gammal ? :P Jag är barnledig och det är löningshelg men jag ligger hemma i sängen och är nykter.. L. jobbar 12h hela helgen och de är sååå tråkigt.. Dagarna känns så jäkla långa.. Förövrigt har jag i min ensamhet varit in till Valbo och shoppat lite idag :) Var så skönt att gå omkring där själv och strosa.. Kalas och bio har också hunnits med idag och nu ligger jag här och lyssnar på skit musik från grannarna..

Var ju ett tag sen jag var här inne och skrev och det har väl hänt en del sen dess :P
Vi flyttar om 1 månad nu och det känns uuuunderbart!! Sommarjobb är fixat och vi har börjat införskaffa oss lite nya möbler till nya placet..:D

förra fredagen var jag och opererade bort min fettknöl på ryggen, jag som är såå jävla spruträdd var nervös som satan men det gick riktigt bra :) 4 stygn som ska bort på torsdag..

Imorn kommer mitt älskade barn hem igen och som jag lääängtar..




Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback