Resa

Vi har pratat ett tag nu om att åka till något varm och skönt land, komma bort från kylan 1 vecka är vad jag behöver just nu.. Dom senaste dagarna har vi kollat runt lite på olika hotell och resor och hittat jätte fina hotell i Egypten så nu är det nära en bokning :) Får se om det blir något nu inom snar framtid..
Var iväg på kryssning i Lördags jag och hjärtat, fick en kryssning i julklapp av pappa och dom så den utnyttjade vi fort.. Var helt underbart att komma hemifrån och bara ta hand om sig själv lite och ta det lugnt. Började resan med ett kanon bra smörgåsbord och sen fick vi massage och relaxade.. Sen drog vi på oss finkläderna och drack massvis med drinkar.. Kort och gott en helt UNDERBAR resa :)
Idag började skolan igen och jag är faktiskt ganska taggad.. Ska bli skönt att börja igen och den här terminen är det själv disiplin som gäller för min del..
Nu tänker jag inte sitta här längre, ska försöka slita min älskade från tvspelet och åka iväg och måla lite..
Tjingeling


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback