Onsdag

Nu är det nära :) Snart drar vi till varmare bräddgrader och det är obeskrivligt hur skönt de ska bli.. Förövrigt har jag gått o varit lite små orolig över att jag inte kommer hinna få några pengar innan vi åker men ringde CSN idag och det löser sig ändå.. Nu kan jag släppa alla bekymmer kring de iaf.. skönt..

Det har hunnits med en del den här veckan fast bara halva har gått.. En klippning och slingning har hunnits med och sen har jag fått hem mitt älskade barn.. Det är så skönt att ha han på hemma plan, även fast han är i en riktig trots till och från nu så är det underbart att ha han nära sig.. Den här veckan är det kvalitetstid som gäller, vi ska hinna med badhuset och skridskoåkning och kanske bio innan han ska iväg till sin pappa igen.

Skolan har också satt igång på riktigt nu och det är skönt att få lite ordning på sin vardag så från och med nu är det självdiciplin som gäller och inte som jag gjorde förra terminen, satt 2 dagar innan uppgifterna ska in och gjorde klar dom.. det fungerar inte och man blir bara stressad och trött.

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback