Gårdagen :)

Vilken underbar dag det var igår.. Alla hjärtans dag.. Vi började dagen tidigt med att lämna Jonathan på dagis och sen vidare ut till Storvik och göra klart de sista i lägenheten, sen blev det lite lunch innan jag skulle till skolan. När jag slutade gick jag och hämta lilleman på dagis och gick hem och vad möttes man av då..... Jo världens bästa sambo som köpt blommor, choklad och en fotoram :D Åh va glad jag blev.. Han är bäst han.. Sen drog vi till Storvik igen för att städa undan lite och knäppa lite kort och vidare hem och då lagade hjärtat mat..

Han är helt underbar, världens bästa!!





Kommentera här!
Postat av: Evelina

Jag som aldrig hade hört talas om det förens nu. Vet att mina kusin barn har haft det. Inge kul, stackars barn :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback