Bildbomb!!

Har helt glömt bort att berätta om våran vecka i Egypten :)
Helt fantastisk vecka, vi hade All Inclusive hotell och det var kanon mat. Vi hade det lugnt och skönt hela veckan bara massa sol och bad, i poolerna var det dock endast 14-15 grader så där badades det typ ingenting jag doppade mig kanske 3 ggr på hela veckan. Havet däremot hade vi 22 grader och massor av fina fiskar som simmade vid fötterna på en :P Vi var också iväg på en utflykt med en så kallad Seascope. Det är en typ halv ubåt.. Åkte och kikade på lite coola fiskar..

Det var 16 dagar sen vi kom hem men det känns som vi inte ens varit iväg, skulle kunna åka igen nu :P
Men nu blir det inge utlandsresa förrän kanske efter sommaren för 1 Maj blir det flytt och det kommer ju behövas en hel del nya möbler och inredning då.. Jag längtar ihjäl mig och vill helst flytta NU, men det är mycket som ska rensas och packas så det tar tid :P

Bjussar på lite bilder från Egypten resan..








Haha vi fick låna solhattar på utflykten :P








Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback