Herregud!!

Shit nu var det väldigt längesen jag var här.. Har varken haft ork eller tid, hänt en hel del i mitt liv den senaste tiden kan man säga.. Tänkte jag skulle dela med mig av lite men absolut inte allt..

Håller på med en ny design men lägger upp en ny medans.. Är på tiden och fixa lite nytt känns de som..

Sen jag bloggade sist har jag hunnit med och sommarjobbat och börjat plugga igen.. 

Det stora plusset med den senaste tiden är att jag har träffat en hel del underbara människor som fått sin plats i mitt hjärta!! Dom betyder oerhört mycket för mig och jag är väldigt tacksam att ha dom vid min sida!!


Bjussar på ett kollage som jag slängt ihop med ett gäng helt fantastiska människor!!!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback