Svag!

Jag var till sjukhuset förra veckan och tog lite prover för att jag inte alls känt mig nå bra, känt mig så svag i kroppen och sen har jag gått ner i vikt.. Jag vill inte ens skriva ut vad jag väger för det är så hemskt. Skäms över att gå i linnen så just nu bor jag i ett par mjukisbyxor och tshirt så slipper folk kommentera att jag är smal. För det är jag fullt medveten om själv.

Dom ringde igår och dom flesta proverna såg bra ut förutom att kroppen ej får någon näring så den har gått ner på svält :(

Det ska alltid vara nånting, man får aldrig må bra.. Men nu har jag iaf fått svar på varför jag inte mår nå bra och det är jätte skönt!

Nu ska det kämpas för att bli frisk så jag får må bra nångång!!



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback