Allt känns helt underbart! Jag känner mig oslagbar och starkare än nånsin och jag älskar den här känslan.. Allting börjar gå rätt väg och jag hoppas det håller i sig, jag har fått ork tillbaka och jag kan inte se några motgångar framför mig..

Jag har världens bästa människor i mitt liv och dom är guld värd!! ♥

Min älskade son kom hem igår så det är så himla skönt. Denna vecka blir det verkligen kvalitetstid till Max.. Städat och grejat nu på förmiddagen så jag slipper hålla på med det när han är hemma för då ska det bara mysas och leka. Ska försöka ge mig ut för lite julklappshandling denna vecka också får se vad man hittar på ;)
Pojkarna i mitt liv ska få något riktigt speciellt iallafall :D


Nu återstår tvättstugan sen blir det hämta lillhjärtat på dagis och sen ska här bakas Buscotti..


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback