15 November

Idag kom mammsen och syster på besök och fikade lite :) Bjöd på mina Buscotti och dom blev godkända :D Vi pratade lite om första helgen i December när vi ska åka ner till Syster Sandra och hennes Kille och funderade då på att åka till Ullared, det ligger inte så långt från dom så det blir nog en vända dit och köpa lite julklappar både till mig själv och till lill fisen min :)) Hoppas bara det går vägen..

För övrigt har dagen varit lugn, känner att jag börjar bli sjuk så väntar bara nu på att det smäller till..

Nu blir det soffhäng med bästa och invänta Desperata husfruarna och till de blir det grönsaker och dipp :D

Imorgon är en alldeles speciell dag :D



Ha en toppen kväll allesammans!!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback