wish you the best

Idag vart det tidig morgon, klev upp 6.45 och gjorde oss klara.. Lämnade knodden 7.30 och då hämtade Marcus upp mig, skjutsade han till jobbet och vidare till Valbo. Där vart det inventering på DinSko hela förmiddagen :) Sjukt jobbigt men ändå roligt. Vidare till skolan efter de för att göra 2 prov i medicin, jag klarade 1 och ska göra omprov i 1 men så skönt att ha ett gjort iaf..

Regn regn och åter regn är vad dagen har bestått av, sprang genom hela stan när jag skulle möta upp Thomas mamma Helt dyngsur :/ hämtade <3 på dagis och sen la vi oss i ett bad..


Kvällningen har bestått av handling med mamma och Göran och sen gjorde jag ordning lite mat, nu sitter jag och inväntar Desperate Housewives :))

Har haft en kanon dag måste jag säga..


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback