Söndag

Hade en kanon dag igår :) Först åkte jag och släppte av Jonathan hos Michis runt 11 och sen drog jag med familj iväg till Gävle Travet för en heldag :D Vart lite spela men inga vinster som är värd att ta upp :P haha..

Åkte sen vidare hem till "svärmor" och pussade lite på knodden, vart kvar där en stund innan det vart hem byta kläder och vidare in till Gävle för bio.. Nya Pirates filmen 3D fick det bli och den var helt klart sevärd.. Riktigt bra och första 3D bion för mig.. Var hemma runt 12 och då blev de sängen direkt..


Nu har jag nyss kommer hem efter att ha hämtat knodden hos hans farmor, där var de gårdsstädning i fullgång så tröck i mig en korv innan vi åkte hem.. Nu blir det nog bara lugnt resten av dagen



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback