Godnatt ♥

Vilken toppen dag jag har haft, morgonen var lite jobbig innan jag fick ordning på allt :) de löste sig iallafall hoppas jag måste ringa och kika om de imorgon..

En nackdel idag var att jag hade suttit o skrivit ett arbete som jag skulle skicka in och vipps när jag sätter mig vid datorn igen så har den dött :/ fick skriva om allting så nu är de klart och inskickat :D bara några rester kvar nu..

Nu har jag krypit ner och ska sussa, skola Hela långa dagen imorgon.. Först ska jag ha matte mellan 9 - 10 sen Psykologi kl 10 och kl 13 har jag prov Nationella Engelska.. Det blir en lång dag så jag vet inte riktigt vad jag gör vaken nu :P

Vart en beställning till från H&M också med 2 klänningar :)) Behöver lite nytt i garderoben till sommaren..
Måste nog dock rensa ur lite för att få plats..

Med denna bild säger vi Godnatt här i Vallhov..





Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback