Fredag 13:e

Ledig dag idag :) Tog en promenad med Erika på morgonen och sen vart de frukost med henne hos henne.. myyss.. Vid 11 hämtade jag upp Kusselur för att skjutsa in han till Gävle, då jag har fått LÅNA hans bil :D Drog och åt Lunch med Carro efter och sen blev det prov i medicin men de gick inte så bra :/

Resten av dagen har jag spenderat med min släkt och familj, skjutsat grejer åt kusin min o hennes kille som har flyttat till Gävle och sen när allt var klart åkte jag och lillhjärtat till mamma och åt mat :D
Skjutsade älsklingen till hans pappa och sen drog jag hem och tog mig en dusch och slängde mig i säng och nu ligger man och kikar på Skilda Världar..

Imorgon drar jag iväg på äventyr med släkt och familj :))
Åh det ska bli så skönt att få komma bort lite, få en heldag på en annan plats i Sverige och bara mysa..

Det finns en saknad i mig som inte går att beskriva







Kommentera här!
Postat av: Lisen

otroligt vackra kort på er <3

2011-05-19 @ 12:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback