31 Maj

Tisdag och jag har varit sjukt trött hela dagen, känner mig helt knasig i kroppen vet inte riktigt vad som är fel.
Snart är de dags att hämta knodden på dagis sen hem och fixa ordning mat och sen vidare tillbaka till dagis igen för sommarfest :D

Denna vecka kommer bestå av bakning då lill hjärtat fyller 4 på Lördag och då ska de bli stor kalas :)) Tänkte jag skulle ge mig in på att göra en egen tårta och sen blir det bara hembakat så man har lite att göra kan jag säga..
Igår fick jag Schema för sommaren och känner mig faktiskt rätt nöjd, jobbar 75% och varannan helg..

Vad har annars hänt ? Var Cruising här i Lördags så det vart utgång med ett helt galet gäng, hade riktigt trevligt..

Ja imorgon är det 1 Juni, helt galet va tiden går fort, snart är väl sommaren slut och snön ligger på marken igen.. För övrigt har jag haft mitt körkort 5 år imorgon :D Hur skönt känns inte de.. helt underbart, utan fortkörningböter och 1 parkeringsbot.. Nackdelen är väl att man inte äger någon bil för tillfället men de ska det bli ändring på till hösten för nu behöver jag ingen.

Nu blir de till och bädda innan jag ska hämta lillen på dagis :)

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback