Söndag!

Ja helgen har varit sådär, låg sjuk hela fredagen och igår låg jag några timmar med världens huvudvärk.. :/ Vart bättre på eftermiddagen som tur var :) Vart mys med tacos och film och sen godis och melodifestivalen.. H
järtat mitt är ju nöjd med vinsten för han bara älskar Erik Saade men jag vart inte lika nöjd :P
Nicke Borgs låt var klart bäst i mina öron..

Klev upp strax före 9 imorse och åt lite frukost och nu väntar vi in Cecilia och Isak för lite bus, lek och tjatter :)) Kan behövas för både henne och mig tror jag närmare bestämt ;)


På eftermiddagen åker mammas hjärta till sin pappa och är borta en hel vecka.. Hur ska jag klara mig utan min goaste sålänge..

Har dock tok mycke att göra i skolan så kan vara skönt att få vara lite i fred och bara fokusera på skolan..


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback