sommarjobb - check

Vaknade imorse och låg kvar och drog mig en stund innan jag klev upp. Majja kom förbi med en bok åt mig runt 12 och efter de satt jag mig i solen på baksidan en stund och fick lite solstrålar på mig :) 

Blev sen en promenad med Erika runt Vallhov så skönt ute i solen, lagomt tills jag kom hem var det bara att bege sig igen, hade ett möte 15.30 så tog en promenad ner på stan.

Nu är sommarjobbet klart och jag kommer jobba 75% Vecka 26 - 32.. Så skönt att det är klart nu :D


La mig på soffan och kikade på tre kronor sen innan de blev en dusch och en promenad till moster för lite tjatter.

Nu sitter jag här och ska snart kika på någon film innan sängen kallar men här på bloggen gör jag kväller..

Godnatt
<3


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback