Inge mer snö

Nu är det tametusan vår.. Ge oss inge mer snö nu snälla!! Vill hänga undan min vinterjacka nu och ta fram alla vårjackor som väntar i källaren :) Hittade även en skinnjacka idag men fick beslutsångest så blev inte någon än :P

Stress och stress blev det på morgonen, började 8.30 med engelska prov och sen skynda iväg till nästa lektion som började 9 för den var tydligen inställd på Torsdag men när jag väl kom dit ca 20 minuter  sent fick jag reda på att den skulle vara på Torsdag iaf.. åh lite less men skönt ändå..

Efter skolan gick jag till Cecilia och väntade in henne sen vidare till American Take Away för  lunchbuffé :D mums..
En vända på stan och promenad i solen.. kanoners..

Helt slut i ryggen nu efter allt bubbande på väskan så nu blir det inte många krop resten av dagen..

Desperate Housewives 21.00 ikväll :D
Då är man bänkad och ingen kan störa :P

Ha nu en toppen dag i solen..

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback