Godnatt

Jaja jag vet att jag inte skulle blogga på ett tag men va fan då för?? Visst har jag inte mycke vettigt att skriva men ändå skönt att skriva av sig. Synd att man inte får skriva precis vad man vill bara för då blir de liv.. Men men bara att gilla läge lixom :P

Förövrigt har min dag varit skit kan jag säga.. :/ Och på köpet hade jag SÅN tur med skolan också.. NOT..
Gick ner för hade lektion mellan 13-16 (trodde jag) men nej då hade dom prov idag och jag hade ju min första lektion idag så då var de bara att gå hem igen.. Vart en vända till Valbo på em med Sonja och Jonathan.. Vart fika på Ikea och sen en vända in på h&m.. Trosor och ett linne fick följa med hem iaf :)

Köpte en våg på Ikea också så jag kan hålla koll på vikten nu när jag ska börja träna men man ångrar ju att man ställde sig på den idag.. 45kg är de acceptabelt? De vägde jag innan jag vart gravid för 4 1/2 år. Herregud

 

Nu Efterlyst sen sängen..

GODNATT!!

<3


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback