3 Mars

Tog mig en promenad till skolan idag efter att jag lämnat J. skönt med en promenad sådär på morgonen :) På lektionen vart de film, Vingar av glas.. Sjukt längesen man såg den ju.. När skolan sluta gick jag till mosters jobb och pratade lite med kusin som kommit hem från Sthlm, så skönt att prata med han.. <3

Lillebror skjutsade hem mig sen så då grejade jag och fixa lite hemma.. Fick Fin besök vid 2 av kära Amanda också RIKTIGT trevligt..

Jag bror och Jonathan drog in till Valbo på em för att leta något jag kunde ha på mig på Lördag men NEJ, hittar fan ingenting men lite alkohol fick följa med hem iallafall :P

Ge mig Lördag nu, sjukt taggad :D


Nu är de bara att vänta..
<3

God Natt..


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback