1 Mars

Varit i skolan idag ett par timmar haft både Engelska och Matte.. Mötte upp Emelie och gick ner på stan, köpte mig en väska och en miniräknare som kommer behövas..

Vi tog oss en varsin Räkmacka och tjattrade lite :D Bestämt nu att på Måndag kör vi igång, då blir det gymkort och stenhård träning nästa vecka för nu jävlar.. ;P

En promenad vart det hem och några slag på säcken och lite hoppreps hoppning behöver aktivera mig just nu, mycket som snurrar i skallen!!

Har sån sjuk känsla i kroppen, hur kommer allt bli?
Det jobbiga kan man inte hela tiden bluna för utan man måste ta tag i det och de kommer jag göra..
Måste tänka på mig själv och att jag ska må bra och det gör jag!!!


Nu ska jag nog ta mig en till promenad och pumpa musik i lurarna..


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback