You will Always have a place in my heart

Jobbat hela midsommar helgen, men kändes som de inte spelade så stor roll :) Gav ju liite mer betalt också.. I Lördags packade jag ihop ett par bärs och drog ner till Sussi och tjattrade.. trevligt trevligt.. Carolina, Kusselur och Löffa tjatade sen oss till Lobby och där klev vi bara in, folk tyckte de var könsdiskriminering men vi bara skratta o gick förbi :P Var inte alls tänkt att de skulle bli utgång men blir man bjuden så.. haha.. Beställdes in hinkvis med dricka också så inget vi tackade nej till :D Blev lite dans och en bra avslutad kväll, mycke trevligt måste jag säga:D Igår hade jag eftermiddag och var huur seg som helst hela dagen och blev sängen lite för sent och upp den igen och börja jobba kl 7 idag.. Känns i kroppen nu kan jag lova..

När man kom hem idag fick man höra att de ligger fullt med glas på framsidan på gräset men mycket var upp plockat så jag pratade med en granne som berättade att den som bor över mig har slagit sönder ett fönster på framsidan och ett på baksidan så när jag gick ut på altan hade jag FULLT med glas på hela altan och även typ hela gräsmattan, de är ju grymt roligt när man har småbarn.. NOT!! Så imorgon blir de till o dammsuga altan så får vi se vad fastighetsägarna ska göra åt detta problem... Blir ganska less..

Men från de ena till de andra.. Haha.. har typ inte varit hemma på en vecka och nu när jag öppnade mina garderoben höll jag på o svimma.. Nu blir de riva ut allting och rensa innan jag sätter mig i soffan för lite film..








Ska få lite ordning i denna röra nu..


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback