Söndag

Nu har jag länge trippat på tå och kännts som jag gått på spikar väldigt länge och inte riktigt vågat sätta ner fötterna, nu börjar de släppa, jag har börja våga sätta ner fötterna och se framåt igen.. Har varit ett par tunga månader men känns som motgångarna nu är slut.. Hoppas verkligen de för nu behöver jag inga fler motgångar.. Jag har smått vågat börja andas igen och just nu tar jag dagen som den kommer.. Jag börjar känna lycka igen och gud vad de behövs.. :)

För övrigt var de längesen jag var här inne och skrev nu :P hänt en hel del kan man säga.. Vårat lilla hjärta har ju fyllt fyra år.. Världens bästa kille börjar bli stor nu.. Jag är världs stolt mamma och att få se honom utvecklas är det bästa som finns. Han har också half en tung period men hoppas nu han också kan släppa allt jobbigt..

Idag har vi varit på Fallens dag i Älvkarleby och kollat när dom släpper på vattnet och de tyckte han var riktigt roligt :O) Sen har vi varit hos hans farmor och myst och ätit god mat.. Nu sover hjärtat och jag sitter och väntar på den bästa för lite kvällsmys och någon bra film.. Han vela se Alice i Underlandet så de blir nog den :)

Bullbak med Emelie inför kalaset :)







Födelsedagen :)














Ja sen har vi också hunnit med och varit på studenten :) Jonathans faster tog studenten och hon var så fin..






Imorgon drar vi iväg på ännu ett äventyr men de är för tillfället bara min och jonathans hemlis :P




Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback