29 Juni

Då var man uppe :) klev upp 9.00 och satt på kaffe och åt lite frukost, Erika kom in och drack lite kaffe innan hon drog iväg till jobbet och nu ska jag försöka få till dessa nedrans gardiner i vardagsrummet..
Tänkte vi skulle ta oss en cykeltur till affären och köpa något gott jag kan ta med till jobbet och äta ikväll, sen måste de fixas lite lunch åt Jonathan och mig.
Lämnar han 13.30 på dagis idag och kl 16.00 börjar jag jobba och jobbar till 21.30 lika imorgon.
Dom har öppnat en Outlet butik här i stan så jag tänkte bege mig ner till dig och kika en sväng innan jag börjar jobba, får se om man hittar nå skojjigt..


Nu ska jag ge mig in på dom där nedrans gardinerna igen :)

Ha en fantastisk dag i solen..

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback