Slut på denna dag!

Precis kommit ur badet, skönt att ligga och grubbla och fundera lite. Nu har jag bestämt mig för en hel vändning här i livet. Gjort om en hel del här hemma och på onsdag börjar jag plugga.

Dags att förändra mig själv lite nu :P
Imorgon blir det klippning och sen planerar jag en ny gaddning i slutet av månaden.. :D

Sjukt mycke som snurrar i min skalle just nu skulle bara vilja dela med mig av allt men tyvärr fel ställe för de tror jag. Kanske delar med mig i framtiden när detta har lagt dig lite.


Nu blir det krypa ner i soffan och kolla lite på tv innan sängen kallar.
Dags för första plugg dagen imorgon och börjar med Engelska..
Inte så taggad faktiskt men måste göras..


Några bilder från dagen.









Dom rosa har anlänt :)





GodNatt


Kommentera här!
Postat av: Emma

Vilken fin grabb du har! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback