Onsdag

Det har varit några riktigt jobbiga dagar nu men hoppas det ljusnar upp snart. Fick lite bra besked idag iallafall :)
Lämnade trollet på dagis 8.30 imorse och gick hem och la mig på soffan en stund, frös som en tok inatt och har sjukt ont i halsen så nu är det väl JAG som ska bli sjuk! :/ Blir bara slappa nu tills jag ska hämta han 13.30 och efter de kommer Evelina och Ville och fikar och leker med oss :D Känns som vi tappat så mycket kontakt så de ska bli ändring på det nu!!


Har hunnit med ett till projekt också ;)

 

Kommer inte stå i hallen sen men just nu tills jag kommit på en bra plats i min Stoora lägenhet ;) haha

Kanon nöjd är jag iallafall :D

 


Kommentera här!
Postat av: E M E L I E [FOTO&ROCK N' ROLL]

sv; Ja dom finns kvar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback