Mig själv.

Jag har bestämt mig vad jag vill göra med mitt liv nu. Just nu kommer jag fokusera helt på mig själv. (självklart Jonathan också) Jag ska bannemig få må bra och jag vet att jag kommer få göra det bara jag får ta den tid jag behöver på mig. Ska bli så grymt skönt att få börja studera igen, ser verkligen fram emot det, vill börja redan imorgon :P haha.. Hoppas det finns en plats för mig i Februari iallafall :D Bara det kan göra att jag kommer må bättre, att få göra något jag vill och tycker är roligt.

Det kommer bli en tung period nu framåt men jag har mina underbara vänner som finns och jag har ett mål att sträva efter..



Kommentera här!
Postat av: Sara

jaha ok :/ hoppas de kan funka på avstånd då! o hoppas du kommer trivas i plugget.. är de 1,5 år eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback