Borta bra men hemma bäst!

Nu var man på hemma plan igen, varit ute på lite äventyr veckan som varit och haft det kanon bra men de är alltid så skönt att komma hem.. I Onsdags drog vi iväg ett gäng på 24 timmars kryssning och hade det kanon trevligt.. Till och med så vi matchade in kryssningen när Sean Banan var där:P haha hade man kunna stått över.. Kom hem i Torsdags och slängde in väskan och tog nästa väska och drog till Storvik där vi sov sen på morgonen lämnade jag hjärtat i sängen och drog med mamma med familj ner till Osby för att hälsa på syster och hennes kille.. Haft det riktigt trevligt där nere och hunnit med en vända till Ullared och shoppat lite julklappar :) Men självklart har jag saknat mitt hjärta och jag tror han har saknat mig med för detta fick man när man kom hem igår..



Men nu är man hemma och de är så skönt, slängt ordning en julskinka idag så nu ska slås in lite julklappar och äta skinkmacka och dricka julmust..




Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback