21 December

Nu är jag alldeles strax klar med alla julklappar :) gud så skönt, bara några ramar som ska köpas sen då.. Idag fick jag äntligen jullov också och det är så himla skönt att slippa hålla på med skolarbeten såhär veckan innan jul.. Blev godkänd i alla kurser som jag läst och det är fruktansvärt skönt, nu har jag "bara" två terminer kvar tills jag är undersköterska :D

Förövrigt händer inte så mycket just nu mer än att det är 3 dagar kvar till jul. Jag har lilleman hemma några dagar så han skulle få lite jullov också eftersom han kommer gå på dagis i mellandagarna när jag ska jobba.. Han är väldigt ivrig på att få öppna julklapparna som ligger under granen nu men nej nej har får allt vänta :P


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback