skäms

Har blivit fruktansvärt dålig på att blogga, fy skäms på mig. Fortfarande inte bjudit på nå bilder från Turkiet typ, Skärpning Linda :P Igår Vart det bio I himlen finns inga känslor, faktiskt bra och rolig :D Idag har det varit Utb som vanligt, lärorik dag men jag har varit sjukt trött och seg :/ hoppas de släpper är ledig imorgon så då kanske man hinner vila upp sig.. Tänkte jag skulle bjuda på lite shopping bilder men orkar faktiskt inte knäppa massa kort nu men det kommer, har ju tid imorgon så då kan jag slänga in några.. Iallafall Fyndat en hel del som sista dagarna måste jag säga riktigt NÖJD!!

Tänkte faktiskt lägga mig i sängen snart för att sussa då jag är sjukt trött.. lite tv nu först bara..


God Natt


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback