jag lever..

Ja jag lever faktiskt, vet att jag varit dålig på att uppdatera men har haft FÖR mycket att tänka på.. Mått dåligt och bara tänkt och tänkt.. Fattar inte vad jag har gjort för att allt skulle bli såhär. Över till något roligare iallafall :D I Lördags var jag hemma hos Emelie och drack lite öl och vin, kanon roligt..













Söndagen var lugn, var ut till öjaren och fikade med pappa och dom :D









Annars har det inte hänt så mycket, hoppas det börjar se lite ljusare så dagarna blir lite lättare..

Måste ta tag i mig själv och se till att jag mår bra i första hand nu!


Nu slappa i soffan i min ensamhet :)


Kommentera här!
Postat av: Sara

jag återkommer om jag ska komma :) ska kika hur de ser ut nästa vecka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback