Projekt.

Ja äntligen har jag kommit igång med mina projekt :) Grejat och fixat hela dagen, först rensade jag och plockade i förrådet nere och nu på kvällskvisten har jag målat lite saker. Skönt att vara lite kreativ ibland :D






Före:




Efter:





Före:





Efter:






Men pallen är inte riktigt klar än, har en del till saker att fixa på den men visar de när jag är klar :D


Nu blir det film och sen sängen, Innebandy på Jernvallen 10.30 imorgon..


God Natt..
 


Kommentera här!
Postat av: d e s s l i k e s.com - high heels gives you a better view.

Åh så fint, vill också få tummen ur och måla massa! Men när det blir kan man ju undra ;P Det stora "&" tecknet var super fint! Vart har du hittat det? Köptet ett mellanstort sånt och ett "@" häromdagen som man ska ha stående. Super fina, vita med lite shabby kanter - på Tigrens möbler - där vid Ånyo :) 39kr kostade de, tänkte bara som tipsa eftersom du hade sånt stort ;D

Postat av: JULIA

Linda, kolla in min bloppis också :) www.juliasblopp.blogg.se

2010-10-18 @ 16:03:40
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback