Helgen

Denna helg har bestått utav: I Fredags var det utbildning som gällde sen följde Bella med mig hem och jag gjorde lite mat och så sen halv 7 fick vi skjuts ner på stan för bowling med hela utbildningsgänget :D riktigt roligt, haha men helt sjukt vad värdelös man är.. haha.. Sen åkte vi hem hit några tjejer för lite festande, trevligt trevligt :) Drog sen ner på stan för ett besök på Red Club som hade invigning, rätt mycket konstigt folk så drog vidare till 8ball efter 12.

igår blev det bara en lugnt hemmakväll med hyrd film och skräp mat, är de inte toppen ibland :) Idag har det också blivit en massa slappa och mys, pappa och dom var på fika tidigare och nu slappar jag i soffan framför Desperate Housewives säsong 1 som jag köpte igår..


Ha nu en toppen kväll..


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback