Halloween

Blir helt yr av alla dagar nu, när är det egentligen Halloween? Är väl den 31 Oktober i USA. Vilken dag brukar det vara nersläckt på stan? Har det varit och jag har missat det? hmm hur yr som helst.

 Har iaf HUR mycke som helst att göra som aldrig hinner bli klart under veckorna så jag har fått en del gjort idag :) Satt upp sängborden i sovrummet och målat klart mitt fynd som jag köpte på loppis i Torsdags, gillas starkt och bilder kommer imorgon! Grejade ihop en "lääskig" pumpa också som står utanför och lyser i mörkret.

Var hem till mamma och käkade och då hjälpt jag syster och kusin med ansiktsmålning, dom skulle på nå Halloween party. Sonen vart målad till en pirat också och gud så stolt han var..

Nu ligger han och jag har krypit ner i soffan och ska kolla på Toy Story 3 :D








Ha nu en toppen Halloween!!


Kommentera här!
Postat av: evelina

Ja han blev 1,5 år äldre nästan :)



Det är nästa helg det är alla helgons dag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback