blä för Söndagar.

Usch var jag hatar söndagar :/ Alltid jobbigt när det är sista dagens ledighet, imorgon börjar allvaret igen. Har sjukt mycket att göra hemma också som jag aldrig blir klar med. Just nu sitter jag hos moster och ska fortsätta med dreadsen på kusin min, går låångsamt men hoppas det blir bra iallafall :) Blir en timme till här sen hem och mysa och fortsätta med dreadsen imorgon! Hemma ser det för övrigt ut som ett helvete, håller på och ska tapetsera i köket och sen är det målar projekt överallt.. haha..


Nu ska jag fortsätta med håret

Godafton!


Kommentera här!
Postat av: evelina

mamma gjorde klart för mig idag att det är den här helgen som barnen klär ut sig för så är det i USA tydligen och nästa helg så är det ju Alla helgons dag och då tänder man ljus på kyrkogården!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback