veckan

Gud så jag hållt på denna vecka, har knappt haft tid att sätta mig vid datorn men är ju skönt ibland det också:) vi har hunnit med en heldel faktiskt.. Vart inhandlat utemöbler i Måndags och sen har vi fixat med de, köpt lite mer till baksidan och målat staket m.m. Börjar bli klart, lite staket kvar men det blir ju aldrig väder för att måla ju :/ kallt och mulet ute och då är det inte alls nå roligt. Varit hos pappa också och skrapar på huset, går segt men framåt iallafall..

Var på info där jag ska sommarjobba idag så fick jag Schema :D riktigt nöjd faktiskt, kommer ramla in lite pengar iallafall och det är skönt! Kommer börja stenhårt vecka 25 och då kommer jag jobba mån,tis,ons,fre,lör och sön! Alltså jobbar jag hela midsommar helgen men då är de ju kanon bra betalt :D jobbar dubbelt skift på söndagen också.. Skönt att börja hårt för sen blir det lugnare. Helt dugligt!

Nu väntar jag på att få hoppa i ett bad sen blir det kika på någon serie vi har på datorn är det tänkt och gotta lite.






Det där trevliga håller jag på med..




Min kära far :)


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback