Sommar :D

Ja nu är det tusan i mig sommar :) så himla underbart väder det varit på förmiddagen så jag och J. tog en promenad till Evelina och Ville för en promenad ner på stan! Köpte en present till J. eftersom han fyller om 2 veckor så det blev ett par shorts och en tshirt, jätte fint.. Sen satt vi oss på Lasses och fikade och vart sittandes där en stund.. När vi skulle gå hem såg det lite mulet ut så då gick vi direkt hem och nu regnar det, fast sol också. Köpte 2 Pelagoner som jag satt i mina krukor här ute, vart fint.. Rensat lite ogräs och ska göra ren grillen för idag blir det grillning :D Tänkte smörja in mig i lite olja och lägga mig i solen en stund för nu tror jag regn molnen stuckit iväg :D


Ha en toppen dag!

 


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback