Skäms

Fy skäms på mig så dåligt jag uppdaterat.. Måste skärpa till mig nu.. Har iallafall inte hänt så mycket den här veckan, jobbat lite och varit hemma med en sjuk liten pojk som hostat och hostat och haft närmare 40 graders feber :/ lill pojken min..

Jo den här veckan känns de som jag spenderat i Forsbacka hos farmor och pappa.. Tisdag åt jag lunch hos farmor, Onsdag jobbade jag och stannade där någon timme innan jag åkte hem, Torsdag åkte vi först ut till mamma och fikade sen tjatade Jonathan så mycke så det vart åka ut till pappa också och då fick vi mat :D Ja och idag åkte vi ut och åt hos farmor igen :) Ett fasligt rännande på oss haha.. Jonathan är iallafall lite piggare men hostar massor, hoppas på att han piggnar till under helgen så jag kan jobba på Måndag!

Vi tog oss i kragen och bakade kladd muffins på em och dom vart jätte goda :) Maria och en kompis till henne kom och fikade och tjattrade lite medans Jonathan sov..


Såhär ser man ut när man bakat :P





Duktig som diskar efter bakningen :D




Och resultatet blev:



Riktigt mumsigt..


Nu blir det en film och sen sängen, ska upp i skaplig tid och åka ut till pappa och fixa lite på huset :)


GOD NATT!!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback