Hej Hopp!

Tänkte bjuda på lite bilder men det går så segt så det får vänta tyvärr.. såg att jag skrev fel i förra inlägget också :P haha inte lätt med mobilen..  Nå vad har jag gjort då? Helgen bestod av sol och toppen väder i Lördags så vi var hos pappa hela dagen och sen när vi kom hem så grejade vi på baksidan sen gick vi över till grannen och drack någon öl =) Vart lugnt var inne igen vid 11 och då vart det film och mys. Söndagen vart det lite städ och sen åkte vi ut till mamma och var där hela dagen och mös och åt god mat.

Igår så var det ju TOPPEN väder så då jobbade jag först på fm och sen hade jag möte och lite annat att ta tag i sen när allt var klart så satt jag mig i solen och stekte innan jag hämtade J. på dagis, vid 4 åkte vi till Kungs och hämtade T. på jobbet och hem till mamma och hämtade sten. Var sen på en tripp till Åshammar :P

Och idag så har dagen bestått av slö på förmiddagen när det var dåligt väder och sen när solen kikade fram så var det bara att ge sig ut :D har grejat och hållt på, på baksidan så jag är helt slut nu men det är långt ifrån klart där ute så blir väl till att fortsätta imorgon, bjuder på kort när allt är klart.. Nu blir det tvättstuga kl 20 och sen från 21 är det tv som gäller hela kvällen!!


Ha det nu toppen allihopa!!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback