Dåligt..

Nej usch så dålig uppdatering det varit på sista tiden.. Inte gjort någon åt designen heller, skäms på mig.. Ska ta tag i det i veckan faktiskt men jobbar en hel del i veckan också så ska försöka klämma in det någonstans.. Annars har det inte hänt så himla mycket, Suttit på Loppis idag men det var så dött.. fick inte ihop många hundra :/ men fick för hyran av bordet iallafall :D Nu blir det bara slappa ett tag innan maten och sen blir det sola, tror jag tar mig en lång promenad ner på stan och sen hem igen har suttit hela dagen så det behövs..

Här hemma är de ju som vanligt!!!


Kommentera här!
Postat av: elin

Hej, nu öppnar jag min blogg igen med nya bilder mera kläder och billigare priser, besök gärna min blogg, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback