Vår?

börjar det verkligen gå åt vår hållet nu? :D hoppas verkligen det, vill verkligen inte ha mer snö nu, blir tokig. Vi åkte iallafall till Sofie och William på en fika runt 11 tiden och kom nästan nyss hem, trevligt med lite fika och tjatter =)

Sitter och väntar på Sandra och Anders nu som ska komma hit =) tänkte passa på att gå en promenad och rensa huvudet lite medans dom är här. En promenad helt själv bara jag och min mp3 =D Ska ju bara hitta en bra väg att gå men det löser sig nog =)

Resten av dagen har jag inte planerat något speciellt faktiskt, blir nog ganska lugnt

Ska sätta på mig lite andra kläder nu innan dom kommer så kan jag gå direkt :D


Ha det toppen nu allesammans..


peace


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback