Tjingeling

Hittade detta inlägg som låg i utkast så jag lägger väl upp det nu då :P

Tjingeling allihopa..


Hur mår ni idag? själv mår jag prima =) känner mig så glad.. Sitter nu på Miroi och söker lite jobb och kikar om studier, funderar faktiskt på att börja plugga om det inte dyker upp något jobb inom kort framtid. Tänkte iallafall söka till Matte B på komvux och funderar även på Psykologi A på komvux. Värt att söka iallafall, kommer man inte in så gör man väl inte :P Snart kommer Mina pojkar och hämtar mig så då tänkte jag att vi skulle stanna på ica och handla hem något gott.. Kanske tar och gör hemgjord pizza idag..

lillen min är fortfarande sjuk :/ pojken min bara hostar och hostar


Hittade detta inlägg som låg i utkast så jag lägger väl upp det nu då :P
Varit och letat skor till T. idag för han ska jobba nu några dagar och skotta snö men han äger ju inte ens ett par ordentliga vinterskor, men nej då inga skor någonstans.. Tur så hade T. styvpappa ett par riktiga vinterstövlar så nu slipper hjärtat att frysa :D

Vart iallafall ett fotbad, 2 filmer till J. , en termometer in&ut och penslar från Jula med hem =) Fyndade faktiskt ett skapligt bra fotbad för 129:-


Ska precis lägga oss i sängen och kika lite på Rederiet innan vi ska sova.
Sofie och söta William kommer imorgon och fikar lite med oss. Trevligt med lite besök..


nej nu ska jag lägga mig.


peace


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback