Säng

sådär nu har jag kikat på Desperate Housewives och 2 avsnitt av Cougar Town =) Nu blir det sängen med sex and the city tjejerna en stund innan man slocknar.. Ska få lite massage också :P är ju aldrig fel =D

Hoppas det blir en natt med lite sömn iallafall för både J. och mig.


GOD NATT OCH SOV GOTT!


peace




Haha snygg bild, funderade på att klippa mig så igen men vet ju inte riktigt, vill ju ha längden kvar på håret men sugen på att fixa till luggen och sen vill jag ju ha typ denna färg.. Kanon till sommaren att vara lite ljus.. Men känns som det är LÅNG till sommaren nu.. fy då.. Tänk om man bara kunde vakna upp i morgon och det var strålande sol och iallafall +15 ute och ingen snö, så man kan sätta på sig conversen och dansa omkring :P haha..




Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback