Mitten på veckan

Ja nu har halva veckan nästan gått.. Skönt att det snart är helg, sitter nere på stan på Miroi nu och kikar lite sen hem till svärmor och hämta sonen och sen hem och fixa mat.. Måste också springa in på banken innan jag åker från stan.. Igår var vi till valbo och shoppade en del åt Jonathan, vart faktiskt ganska mycket, visar senare när ja kommer hem. Så nu har han lite nytt i garderoben så fick jag rensa lite bland hans kläder idag också :D skönt.

Thomas pappa och hans familj kommer förbi på sen eftermiddagen också så måste ju försöka slänga ihop någon sockerkaka el så innan.. Borde också gå ner i källaren med en massa kläder men kommer ju aldrig dit :P


Nu ska jag fortsätta så jag får åka hem snart.


peace


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback