Jobbsökar stund

Sitter på Miroi nu och söker en massa jobb. Faktiskt skönt att sitta här istället för hemma, får lixom mer gjort här, skönt att komma hemifrån en stund.. Sökt 7 jobb nu och ska iväg och lämna in en ansökan på ett ställe också innan jag åker hem. Ska snart åka, klockan 3 får jag åka hem =) Blir till att fixa lite mat då och sen kommer kusinen min så jag ska hjälpa henne skriva nå papper..

Ska ta och börja måla min tallrikshylla idag också, måste tusan bli klar med den nu, kan inte dra ut på det nå mer.. haha den är ju nu slipad och klar..


Nej nu ska jag göra en sista spurt innan jag ska ut i ovädret igen.. Fy nu får snön försvinna, kan det inte iallafall sluta att snöa så det finns en chans till att snön försvinner.. blir såå less..



Ha en fortsatt toppen dag i snön..


peace


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback