Dagen

Idag jobbade T. och jag och Jonathan tog det lugnt på fm. Städade lite och plocka sen kom svärmor och då drog vi iväg till Örta på loppis som öppnade idag, fanns en hel del men ingen i min smak, Jonathan däremot fyndade :P

Åkte iväg till Willys och handlade lite sen hem. Mös lite och tog det lugnt tills T. kom hem runt 3. Åt lite sen drog jag iväg på lite ärenden. Började göra ordning lite mat då Evelina och Kim kom och åt med oss, vart Hasselbackspotatis och fläskfile, sallad och sås.. mumsigt blev det och trevligt med sällskap..

Tog någon öl med Evelina också innan dom åkte hem så nu sitter jag här och roar mig lite framför datorn. blir nog sängen snart känns det som. Somnade skapligt tidigt igår och kommer nog göra det idag med, är så sjukt trött vet inte varför..

Slänger in några bilder från kvällen =)




















Haft en kanon trevlig kväll =)


peace


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback