skäms

skäms så över min uppdatering :/ men jag har haft saker att göra hela dagarna så har inte haft tid och ork.. Men det ska bli skärpning, ska fixa till bloggen nu ordentligt men behöver lite hjälp så ska fråga grannen mittemot för jag vet att hon är duktig så får se om hon har tid och lust :D

Annars händer det inte så mycket, njuter av mina få lediga dagar som är kvar för sart börjar jag jobba och då blir det ju i 8 veckor, dock lite ledigt några dagar men massor av jobb :D ska bli riktigt roligt och skönt..

Letar utlandsresa också för vi planerar att åka iväg i September hela familjen men vet inte riktigt vart än men det visar sig, tänkte ta en sista minuten iallafall så blir det lite billigare :P

Baksidan är äntligen klar nu :) lite småfix kvar bara men i helhet är det klart så himla skönt, bilder kommer


Nu ska jag njuta av solen en timme innan den lilla ska hämtas




Älsklingen med sin nya cykel :)



Kommentera här!
Postat av: cecilia

hej tjejen. Allt bra med er? har du möjligtvis kvar tallrikshyllan? :P i såna fall, skicka ett sms till mig så kommer jag och köper den på stört :) 0738163554. kram

Postat av: blondstar - mamma till max

köpte ni soffan häromkring eller? :) drygt o vänta :P ahha

2010-06-20 @ 20:08:04
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback