Tisdag

Inatt kom lilleman in till oss och jag sover ju så dåligt med han bredvid mig så natten har varit sömnlös. T. åkte med lilleman till dagis imorse så jag fick sova en stund. Jag gick upp vid 11.00 och då gjorde jag mig klar sen åkte vi ner på stan och fikade.. Har Målat och målat och håller fortfarande på och målar :P 3 stolar är snart klar.. Bara så synd att tork tiden är så lång..


Jag ska måla lite igen nu så bjuder jag på lite bilder senare..


Peace


Kommentera här!
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

vad menar du med torktid? innan man får måla igen? på min färg står de övermålningsbar efter 16 timmar men jag målar när jag tycker de är tillräckligt torrt :D har grundmålat en stol idag, måste köpa färg sen har bara grundfärg hemma och vilket drygt pillgöra med ryggstöd o ben o allt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback