Söndag

Sitter nu i soffan som i vanlig ordning.. haha nej då så farligt är det inte, faktiskt bytt gardiner och grejat som vanligt här hemma.. Tror jag ska ge mig ut imorgon och införskaffa mig lite pyssel prylar och greja med. Är så rastlös nu för tiden så måste ha något att göra.


Var till Farfar i Söderhamn idag också, åkte 10 hemifrån och var hemma igen vid 15.00 skönt att ha nästan hela dagen kvar.. Sitter och kollat lite efter en ny soffa :P

Den här är jag lite sugen på




Hittade också det här köksbordet




lite mörk skiva men annars kanon fint..


Nu säger jag God Natt och Sov Gott


Peace


Kommentera här!
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

vilken fin blogg du fått :) tänkte säga att vi kanske ska stara en "syjunta" för oss mammor somhar dåligt att göra på dagarna :D

Postat av: Jessica

Hallå

Köksbordet finns med ljusare skiva på Owe Jansson...jag har ett sånt!

2010-01-04 @ 18:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback