Snutten

Har letat som galningar efter Jonathans snutte nu men den är HELT borta.. Jag, T. och Sandra har letat och kan inte fatta att något kan försvinna på 5 minuter.. Helt otroligt.. Han hade den nyss i soffan och nu är den borta.. så jävla sjukt.. Den måste ha fått fötter och sprungit iväg..

Sa tidigare idag att han skulle försöka klara sig utan den på dagis för det är ingen ordning där och den har blivit bort tappad flera gånger men nu kom den bort hemma. FÖRSTÅR inte hur det gått till..

Någon som har något tips där jag kan leta? tycker jag letat överallt nu men efter ett tag blir man ju lite blind, annars måste jag vända upp och ner på hela lägenheten i morgon..




Go biten med käraste ägodelen i munnen :P


Kommentera här!
Postat av: Evelina

2010-01-26 @ 19:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback