Snö snö och snö.

NU har det snöat i 2 dagar och det har inte kommit liite snö.. Vi har hur mycke snö som helst på baksidan, svårt att knäppa när jag står inne men detta har jag att bjuda på nu




Min lilla "blomma" vill inte stå nå mer..





Hade kommit hur mycket som helst innan jag var ut och skottade, skulle knäppa före bild men det glömde jag bort.


Får se vad man hittar på idag, ska ut med den lille i snön iallafall en stund, hoppas att det blir lite uppehåll från snöandet..








Nu blir det frukost!!


Peace


Kommentera här!
Postat av: Marie

Yes ! Men eftersom det är usla tider så ska jag söka en annan svetsutbildning sen. Du får inga licenser när du går den på besemmer, du får bara betyg. Och det är lättare att få jobb om du har licens ist för betyg ! :) Sen är tiderna på utbildningen inte så fina heller. 13.00 - 21.00 Varje dag !! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback